24.3.08

Un altre dels clàssics: The Church

Una altra de les grans bandes dels vuitanta, amb producció extensa que arriba als nostres dies. The Church van sorgir al tombar de la dècada, amb Steve Kilbey y MartinWillson-Pipper al capdavant.

Memorables, grans moments i grans discs. El seu disc The Blured Crusade fou un dels primers LPs que em vaig comprar...i com els vaig descobrir direu? Recordem que erem el 1988, no internet, no PC...però sí la ràdio.

És extrany que no ho hagi explicat ja un altre dia, però no només tot va començar amb The Cure. Un dia un amic em va dir: "A ràdio Salt fan un programa de la música que t'agrada...", era "Pujant l'escala mecànica de Baixada" que feien en Pemi Planes i l'Enric Casadevall. Crec que encara tinc cintes gravades del seu programa. Al principi era el dilluns de 9 a 11h, i jo cada dia tenir la cinta de 90 mins preparada...us juro que cada dia descobria més i més grups. Un dels primers a caure van ser The Church...

Anem però al gra. Avui us puc oferir un tema del Church, com sempre una peça que no trobareu en cap CD. El 1985 The Church treia al mercat un Maxisingle de 12" amb tres peces: Tantalized (extended version), The view i As you will. La primera era la estrella de la cara A i no s'ha editat mai en CD. La original la podeu trobar en el seu disc Heyday del 1985.

Aquí la teniu per disfrutar, i si us agrada, teniu molts discs del The Church per comprar...

Descarregar