Paris de nit i plovent, és on era fa poca estona. Paris era la ciutat de les llums i certament el seu encant, nocturn, és d'allò més sugerent...
He pensat quina música em pot evocar aquesta ciutat...i és tard o sigui que recorro a un altre tòpic de la movida.
Cau la nit i es fa de dia a Paris
En el dia en que tot va passar
Com un somni de bojos sense fi
La fortuna s'ha rigut de tu
La Unión, Lobo Hombre en París...continua sent una cançó memorable
Designing With Uncertainty: How AI Supercharges Probabilistic Thinking
-
In a world where AI is informing more design choices, it’s easy to mistake
predictions for certainties. This article introduces Probabilistic Design,
a min...
Fa 1 setmana
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada