5.3.08

Comité Cisne o perquè vam pagar massa per la música

Què vull dir amb aixó?

Simplement que hem pagat molt per la música...si més no jo. Anem al gra. Tinc una bona col.lecció de discos, inclosos molts vinils pels quals vaig pagar massa diners quan era jove i no en tenia. Pero llavors no hi havia blogs, youtube, itunes, reedicions de luxe en doble CD ni res per l'estil per tant calia pagar molt per tenir aquella canço que tenies en un casset mal grabat de la radio. I sempre era d'un grup extrany, editat només en un Maxi i cara B...

Uns dels molts discs que vaig perseguir arreu eren els de Comité Cisne, una banda valenciana liderada per Carlos Goñi que tenia un so potent, èpic (van ser teloners de Simple Minds) i realment que em va cautivar.

No voleu saber el que vaig voltar, les fires del disc que vaig visitar fins que vaig comprar aquest mini LP de 6 temes per 6.000 peles de les d'abans. Tota una fortuna quan els LP nous valien 1.500.


Sense cap mena de dubte el mini LP valia la pena, i fa uns pocs anys s'ha reeditat en CD per si voleu comprar-lo. De moment podeu veurel's en una actuació a la TV on presentaven la millor cançó d'aquest disc: Lágrimas, corria l'any 1986...