4.3.08

Oració: Deixeu que els nens vinguin a mi...

Obviament quan flipava amb aquesta canço dels banyolins Kitsh a 1989, no pensava en els sentiments que es tenen quan tens els teus propis fills...escolteu-la bé.

Aquesta cancó Oració es del seu primer disc, amb títol homònim "Kitsch". Editat el 1989, era un clar homenatge al afterpunk britànic i l'època sinistre de la movida. Poseu en una coctelera els The Jesus and Mary Chain i als Paràlisis Permanente i us sortiran els Kitsch.

I per cert, quin directe que tenen. Recordo quan van presentar el "Kitsch II" a un envelat per les festes de Banyoles, vaig anar-hi amb la meva colla de colegues...només jo vaig quedar dins escoltant l'esclat elèctric que es movia allà. També recordo que sempre acavaben els concerts amb el mític "Autosuficiència" de Paràlisis...perà ja parlarem d'aquests darrers un altre dia.

Per cert encar flipo bastant amb el Pallaso, Preso Mental i altres meravelles del seu primer disc!

El millor de Kitsch és que encara toquen, ven aviat tindran el nou "Kitsch 10" al mercat. Els meus més sincers agraiments!