Hola, avui estic intranquil, com no per la feina...he estat pensant quina música podria describir aquest estat d'intranquilitat o bé generar-la. La resposta més ràpida que em venia a la ment eren els pioners industrials com Einsturzende Neubauten o Throbging Gristle, sí et deixen realment intranquil. Però aprofondint una mica en grups que m'agraden més he pensat en Nick Cave i la seva segona banda, The Birthday Party. Rotunds i càustics, no deixaven a ningú indiferent.
Aquí us deixo el seu Nick the Stripper de 1981...i de premi, per que compareu, més avall trobareu The Weeping Song de Nick Cave and the Bad Seeds. Mateix compostiro i cantant, 9 anys de diferència...la intranquilitat ha passat (temporalment esclar!)
Designing With Uncertainty: How AI Supercharges Probabilistic Thinking
-
In a world where AI is informing more design choices, it’s easy to mistake
predictions for certainties. This article introduces Probabilistic Design,
a min...
Fa 1 setmana
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada