10.6.08

Hem de buscar la llum...



Estem foscos ara que s'acosten els dies lluminosos. Bé, sembla perfecte pel blog, però tot i que les coses ens van bé sembla que tot es possi de cul. La Blanca cau, la Lola cau, en Tom l'hem de fer fora, nova feina, empleats amb mal gust de boca...bufff. Ja tinc ganes que arribi l'agost, l'Àlex i emocionar-me.

Per sort totes les coses s'arreglen i les emocions diaries són les importants. La foto es de Colera, com no, record impassible dels bons estius. En aquest cas nocturna i platejada, després de la fosca bé la llum. Bellesa selenitica reflexada al mar...anem cap a la llum.

I què sona, doncs un altre mite del Afterpunk, la senyora per excel.lència. Encara tocant, encara provocant, Siouxsie Sioux, aquí amb els seus Banshees. Siouxsie and the Banshees es va crear després que la Siouxsie fos una fan dels Sex Pistols a l'època daurada del punk anglès. Va formar la banda el mateix 1977 i des de llavors van anar evolucionant des del punk, al afterpunk i al pop elegant dels primers noranta. Després la cosa es va trencar en diversos projectes amb The Creatures -molt més experimentals- o com Siouxise a seques, publicant així el seu darrer disc "Mantaray"l'any passat. Avui us deixo amb "Into the light" del seu LP més fosc potser "Ju ju", corria l'any 1981...

2 comentaris:

Unknown ha dit...

Xevi, enhorabona per les fotos que vas penjant... A més, el teu blog enganxa perquè miro d'accedir-hi sovint per saber amb quina foto i amb quin grup em toparé... Aquesta dona, la Siouxsie (per cert, el grup va néixer el mateix any que jo) és sorprenent i em sembla que em baixaré alguna cosa. Em pots recomanar quin és el seu millor àlbum?
Em quedo amb la foto de Venècia... una imatge que sembla treta d'un còmic o d'una pintura... Ets un artista!!!

Blancinegre ha dit...

Gracies...aixó anima a continuar. El millor per començar amb musa del punk és partir d'un dels seus recopilatoris d`èxits...si t'agraden unes cançons més que altres llavors et dic els LPs on estan. Aquí pots trobar-lo...
http://arpestre.blogspot.com/2007/11/siouxsie-banshees-best-of-siouxsie.html