30.6.08

El colapse

Slender Fungus

Hi ha dies que sembla que tot es colapsi, per sort som humans i persones, o sigui que tot queda en no res...darrerament massa inestabilitat, tot per bé! però costa.

Acabo de penjar al flickr una sèrie de fotos de la meva ombra, innocents siluetes al migdia, dibuixades a la gespa d'una piscina...pasades a blanc i negre prenen tot un aire sinistre que m'encanta -com no direu si em coneixeu-. I com sempre aprofitarem per posar alguna coseta que voldriem que descobrissiu...Collection D'Arnell-Andrea. Banda francesa de culte, força obscura i de sensibilitat musical superba, va ser formada el 1988 a Lyon pel talents de Jean-Christophe d'Arnell a la composició i Chloé Saint-Liphard a la veu. Des de llavors han tret nombrosos discs, el darrer el 2007, i encara ofereixen bons concerts. Des de fa uns anys tota la seva discografia ha estat reeditada amb molta classe per la discogràfica Prikosnovenie, tenen bon material, bon lloc per comprar bons discs...

Eren una de les bandes de bandera que editaba a la mítica discogràfica francesa de la cold-wave anomenada Lively Art. Algun dia reprendré el projecte "Discogràfiques de la meva vida" per començar amb aquesta, però de moment no hi ha temps...

Com aperitiu, quedeu-vos amb aquesta bellísima composición "Anton's Mind is Getting Blind", editada el 1989 dins del LP recopilatori 13:Compilation (COMENTARI: collons!!! el vaig perdre fa anys!!! us juro que es una espina clavada...es va quedar a la ràdio? només tinc la funda del LP, no el disc...) i inclosa en CD el 1992 dins del disc "Les Marronnieres".