30.11.10

El facebook m'està robant el blog...















Doncs ni m'ho imaginava però facebook m'està robant el bloc...al final l'objectiu és el mateix, expressar en un moment els pensaments, idees, tonteries i imaginacions...i la immediatessa de facebook ho fa més possible. La veritat és que aixó de poder buscar en 30 segons aquella raresa que estàs escoltant i penjar-la per compartir-la amb els amics no té preu. Certament facebook no és un repositori de comentaris que es pot facilment llegir de manera retrospectiva, cosa que sí passa amb les blocs, per tant es converteix en una mirada més puntual i efímera a la nostra persona.

Darrerament he penjat moltíssima música al facebook...per tant s'em fa complicat allargar-me molt. No sé si sabeu que apart de la música les motos son una altre passió. Molt més mundana, fins i tot mal vista reconeixeu-ho, però finalment després de no dormir unes quantes nits he comprat una KTM. Mare de Déu, estava tan acollonit el primer cop que la vaig agafar...penseu que jo am 1,82 cm toco de puntetes.

El que va passar a continuació no te paraules, com ahir veient el Barça-Madrid al camp -síiii, hi eram amb la Blanca-, vaig recordar unes sensacions i emocions que feia 15 anys no sentia pujant per camins de pedres i bassals enfangats! Avui la foto no és de les artístique i emocionants, pero les emocions hi van a dins...un parell d'hores per camins al diumenge, dues horetes més per netejar i engrassar el ferro i el nen content...salut i gas...i música com sempre. Més sobre el tema aquí...


Love and Rockets! yeah!

1 comentari:

simplexia ha dit...

teníes una XT600? em flipava aquesta moto! hi va haver una época en que somiava tenir una per passar-la a supermotard :)