1.4.08

El darrer CD que m'he comprat

Ja fa molt temps que vaig reconèixer que la música que més vegades poso al iPOD quan estic volant (si em coneixeu ja sabeu perquè, els altres només dir-vos que son més de 70 avions per any...) es la meva selecció de música gótica.

I una de les peces més preuades era el "Last Years Wife" de Zero le Creche. Una gent que només van editar 2 senzills a meitat dels vuitanta. Aquesta peça es fenomenal, recull el so característic del postpunk en l'etapa d'evolució del més foscos i experimentals (Bauhaus, Sex Gang Childrne, Southern Death Cult) cap als més asequibles que van posar de "moda" el so gòtic entre 1984-1987.

Perquè es el darrer CD que m'he comprat, doncs perque Cherry Red (els meus amics...llegiu entrada anterior) han just editat el primer CD amb tot el que van grabar aquests amics. Una bona troballa.

No hi ha ni cap video ni grabació seva, pero com sabeu hi ha gent que a You Tube penja cançons amb els seus collage...total que bàsicament és per escoltar.

Zero le Creche, Last Years Wife, 1984